ההחלטות בתיקי נתניהו: מנדלבליט: "לא התחייבתי על מועד הפרסום"

איתי גדסי No Comments on ההחלטות בתיקי נתניהו: מנדלבליט: "לא התחייבתי על מועד הפרסום"

את הגברים מבהירים במשרד המשפטים בשמו של מנדלבליט, לאחר שנחשף כי לאחרונה, נפגש ניועץ עם צמרת עולם המשפט לשעבר, שם הוכרע פה אחד כי עליו לפרסם את ההחלטות טרם הבחירות

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שלישי) נחשף כי היועץ המשפטי נפגש לאחרונה, עם כל הצמרת המשפטית לשעבר ודנו על פרסום ההחלטות בתיקי ראש הממשלה על ידי היועץ המשפטי לממשלה. בין הבכירים שנכחו, אהרון ברק, דורית בייניש ואסתר חיות. פה אחד קבעו הנוכחים כי על היועץ המשפטי לפרסם את החלטותיו טרם הבחירות. המערכת המשפטית לא נותנת דין וחשבון על מעשיה ומשתפת בהחלטות רגישות עם מי שאינם כבר במערכת.

בתגובה לפרסום עונים במשרד המשפטי בשם היועץ המשפטי לממשלה: "כי מדי שנה מקיים היועץ המשפטי לממשלה מפגש שנתי עם היועצים המשפטיים לממשלה ופרקליטי המדינה לדורותיהם, בהשתתפות פרקליט המדינה ובכירי ייעוץ וחקיקה והפרקליטות. המפגש נקבע מבעוד מועד לפני מספר חודשים והוא התקיים זו השנה השנייה ברציפות".

עוד הוסיף: "במפגש שהתקיים לפני שבוע עלו סוגיות משפטיות שונות, העומדות על סדר היום הציבורי. במסגרת דברי חברי הפורום, הועלה נושא המועד לקבלת החלטה בתיקי ראה"מ. היועמ"ש לא העלה נושא זה מיוזמתו והמפגש לא נועד מלכתחילה להעלאת הנושא. היועץ התייחס לדברים במסגרת סקירתו, והסביר כי תהליך קבלת ההחלטות בתיקים אלה נמשך כסידרו על אף פיזור הכנסת. היועץ המשפטי לממשלה לא התחייב באשר למועד בו יקבל את החלטתו".



0 תגובות